Pomieszczenia na mapie.

The Airship - planowana czwarta mapa gry Among Us, oparta na sterowcu z gry Henry Stickmin Infiltrating the Airship. Obecnie jedynymi znanymi szczegółami na temat mapy są jej duży rozmiar, dodanie większej liczby tasków, pojawienie się nowych dziewięciu pomieszczeń. Do nowej mapy zostanie zaimplementowane również wiele rzeczy związanych z Henrym Stickminem.

Historia

Powstanie mapy The Airship zostało oficjalnie potwierdzony przez InnerSloth 23 września 2020 roku, jako część nowej zawartości, która zostanie dodana do gry Among Us po anulowaniu jego kontynuacji, Among Us 2. Innersloth w jednym z oświadczeń oznajmił, że mapa będzie bezpłatna dla wszystkich graczy. Podczas The Game Awards 2020 pokazano oficjalny zapowiadający mapę The Airship.

Pomieszczenia

Do mapy The Airship zostanie dodane 9 nowych pomieszczeń w tym: Taras widokowy (en:Viewing Deck) , gabinet lekarski (en:Medical), Salon (en: Lounge), Zbrojownia (en:armory) i Prysznice (en:Showers) oraz Kuchnia (en:Kitchen) Łącznie wszystkich pomieszczeń będzie około 30.