Among Us Wiki
Advertisement

Mapa - The Skeld.png

The Skeld - główna mapa w Among Us, osadzona na statku kosmicznym. Mapa była pierwszą dodaną do gry, pojawiła się w 2018 roku. Dopiero później dodano MIRA HQ i Polus. The Skeld jest najpopularniejsza ze względu na jej prosty projekt oraz zadania.

Pomieszczenia

Gracze rozpoczynają grę w Cafeterii, w której na środku położony jest przycisk zwołujący naradę. W Security można oglądać obraz z kamer, które świecą się, gdy ktoś je ogląda. Mechanika jest inna niż na Polus - widzimy obraz ze wszystkich kamer jednocześnie. Na mapie bardzo łatwy jest sabotaż; mamy aż cztery opcje sabotażu i pięć opcji zamykania drzwi. W Adminie możemy zobaczyć w jakich pomieszczeniach znajdują się gracze. Sabotaż w O2 może dać Impostorowi wygraną. Gracze w celu naprawy muszą iść do dwóch oddalonych od siebie miejsc, a gdy nie zdążą wpisać odpowiedniego kodu w celu naprawy - Impostor zwycięża. System wentylacji działa w osiach między trzema lub dwoma kratkami wentylacyjnymi - w przeciwieństwie do Mira HQ, gdzie jest jedna oś między wszystkimi kratkami wentylacyjnymi.

The Skeld posiada 14 pomieszczeń.

Ciekawostki

  • Na początku istnienia gry była to pierwsza a zarazem jedyna dostępna mapa.
  • Gdy zmienimy datę w komputerze na 1 kwietnia i rozpoczniemy grę na The Skeld, otworzy się mapa o nazwie Dleks - odwrotność The Skelda np. Navigation znajduje się po lewej stronie.
  • Gdy zostaniesz zabity i przemienisz się w ducha możesz latać dookoła statku w przestrzeni kosmicznej.
Advertisement